Úvod Naše výhody Jak rezervovat Kontakty
Jak rezervovat zájezd

V naší nabídce najdete zájezdy od jak od renomovaných českých, tak i německých cestovních kanceláří, které jsou ověřené, působí již delší dobu na trhu a mají uzavřené řádné pojištění proti úpadku. Nabídka čítá tisíce zájezdů do celého světa od jednodenních výletů, eurovíkendů, poznávacích zájezdů, zájezdů se speciálním zaměřením až po pobytové zájezdy. Ceny jsou vždy stejné jako u pořádajících cestovních kanceláří.
K hlavní nabídce zájezdů umožňujeme sjednání vedlejších služeb cestovního ruchu jako je parkování na letišti, prodej letenek, trajektů, cestovního pojištění, pronájmu automobilů po celém světě atd.
Svůj zájezd si sami můžete vyhledávat z pohodlí Vašeho domova v našem systémovém vyhledávači a následně provést on-line rezervaci. Naši operátoři se v další fázi postarají o ověření volné kapacity a uzavření smlouvy. Vše je to velice jednoduché, pohodlné a rychlé.
Díky dlouholetým zkušenostem v oblasti cestovního ruchu Vám také rádi poradíme s výběrem dovolené přesně na míru. Je pro nás velmi důležité, abyste byli s našimi službami spokojeni a rádi se na nás obraceli i v budoucnu. Přínosná je pro nás také Vaše zpětná vazba, díky které neustále zlepšujeme námi poskytované služby.

Přejeme Vám spoustu zážitků na cestách!

Časté dotazy:

  • Jakým způsobem je tedy možné objednat zájezd?
    Zájezd si můžete zakoupit osobně přímo na provozovně v Brně. Můžete také využít možnost zakoupení zájezdu pomocí vyhledávače na stránkách www.conger.cz. Ve vyhledávacím portálu si vyberete zájezd, který si zarezervujete, vyplníte údaje a online odešlete. Na Váš e-mail nebo adresu Vám pak bude zaslána vyplněná cestovní smlouva, kterou podepíšete a oskenovanou zašlete zpět do cestovní kanceláře.

Jaké údaje mám uvést při rezervaci zájezdu?

  • Při rezervaci zájezdu uveďte termín a místo pobytu, jména, příjmení a data narození všech cestujících, požadované služby za příplatek, korespondenční adresu, mobilní telefon a e-mail.

Vybíráte poplatky za zrušení rezervace?

  • Pokud Vaše rezervace propadne, není ze strany CK účtován žádný poplatek.

Jak je to s platbou za zájezd?

  • Při sepsání cestovní smlouvy uhradí klient 50% z ceny zájezdu (není-li uvedeno jinak). Doplatek musí být zákazníkem uhrazen tak, aby do 30 dní před zahájením zájezdu byl připsán na účet CK nebo zaplacen v hotovosti.

Je možné platit fakturou?

  • Ano, fakturu Vám vystavíme a zašleme na Vašeho zaměstnavatele.